{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا اگه ار ام بود میگفت:"دستت درد نکنه.لازم نی برشون گرد

حالا اگه ار ام بود میگفت:"دستت درد نکنه.لازم نی برشون گردونی!!!"ممکنه چیزای دیگه هم بگه ولی در مضمون همینه!!!
دیدگاه ها (۱)

معدش کش میاد نه!!!!

ذوق نکنین!!!عکس بعدیم ببینید!!!

چه جالب!!!دمش گرم!!!!

بعد به ته ته ی ما میگن فضایی!!!!الحق هپی ویروسی بهش میاد!!!ق...

درباره ی مرحم عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط