خدایا
خدایا
این عزت مرابس که
بنده توباشم
واین برایم بس است که
توپروردگارمنی
توچنانی
که من میخواهم
مرانیزچنان کن که
تو میخواهی
شبتون خدایی
🙇 🌷 🙇
۹۶/۵/۷
۲۳:۳۷
این عزت مرابس که
بنده توباشم
واین برایم بس است که
توپروردگارمنی
توچنانی
که من میخواهم
مرانیزچنان کن که
تو میخواهی
شبتون خدایی
🙇 🌷 🙇
۹۶/۵/۷
۲۳:۳۷
- ۱.۴k
- ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط