{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام فالور هامو شکنجه روحی و روانی بدم😆 😆 😆 😆

میخوام فالور هامو شکنجه روحی و روانی بدم😆 😆 😆 😆
ولی خدایی عجب چیزیه این👆 👆 👆 👌 👌 👌
من که برا خودم درس کردم خوردم جای شما هم خالی😋 😋 😋
#شکلات
دیدگاه ها (۹)

چ خفنه😮 😮 😮 آجی نازی چ عشقت رفته تو حس😆 😆 😆 #آیاتو

چ قشنگ😇 😇 😇 😇 مخصوصه آجیم#سوبارو

چ خوجمل😍 😍 😍 #شو

چ خفنه😮 😮 😮 😮 #شو

خب خب هلو هام میخوام یه چیزی بهتون بگم🍑💘 منح رف نشو بچه خوبی...

𝐰𝐞𝐫𝐞𝐰𝐨𝐥𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 : 𝟏𝐩𝐚𝐫𝐭 : 𝟐𝟏در اتاق رو پشت سرم بس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط