{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شرمنده دیر دیدم پیامتو🤦‍♀️بیادایر خوب کردن حال دیگران وضی

شرمنده دیر دیدم پیامتو🤦‍♀️بیادایر خوب کردن حال دیگران وضیفه هرانسانیه
دیدگاه ها (۵)

حال خوب کردن لازم نیست دکتر باشی کمی خوب رفتار کنی حالشون به...

اگر با بخشش توحال یک نفر خوب میشود، ببخش ...!اگر با لبخند تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط