{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش تو بچگیم میموندم....

کاش تو بچگیم میموندم....
دیدگاه ها (۱۱)

.....

......

.....

من میرم کلاس....بای همتون

‌⛲️ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ️    ˡᶦ...

هعیی چقدر تو بچگیم شبا با اهنگش گریه میکردم

با اینکه آخرین جامه جهانیته اما تو همیشه اسطوره بچگیم میمونی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط