سرت که تو لاک خودت باشه آدمَم حسابت نمیکنن حالا کافیه با
سرت که تو لاک خودت باشه آدمَم حسابت نمیکنن حالا کافیه با یکی تیریپ ورداری
را به راه بهت آمار میدن !!
را به راه بهت آمار میدن !!
- ۶.۵k
- ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط