{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به بعضیا باس گفت :

به بعضیا باس گفت :

برو عقب عزیــــــزِ من !

من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،

شما که جـــــای خود داری !
دیدگاه ها (۰)

❤️💜🩵💙💚💛🧡🩷

ارامش تو این خونه ها تو هیچ خونه بتنی و اهنی نمیشه پیداکرد ....

اگه درد داری من همدرت میشم 💔❤️‍🩹

نیاز های یه دختر

خبر دارم چه خبری به به بره بعضیا خوب بره بعضیا ام بد خب برو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط