{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی او

بی او
نتوان رفتن...
بی او
نتوان گفتن...

#عشق
دیدگاه ها (۱)

تو مثل نفس شدی برامکشیدنت الزامیه 😘 ❤ ️

در من گره بخورهر ساعت از روز هم که شدمرا درگیر صدایت،نفست،مر...

میخندی از ته دل منخنده هاتو میشمرم ☺ ️♥ ️#خنده_هات

عشق یعنیگور پدر غصه های منتو بخند...

من عاشق ادل هستم دوروز پیش تولدت اين بانو خوش صدا بوداین آهن...

با مردم بی غـم نتوان گفت غم دل"💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط