{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گرون ترین چیزی که از دست دادیم مادر بود 😞

گرون ترین چیزی که از دست دادیم مادر بود 😞
دیدگاه ها (۰)

📌گرون ترین چیزی که از دست دادیم مادر بود😔

#تنگه_هرمز رو نباید از دست می دادیممهم ترین اهرم بازدارنده م...

- گرون ترین غذایی که خوردم ؟! غذای مامانم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط