{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچـــه کـــه بـــاشی …

بچـــه کـــه بـــاشی …

از “نقـــاشی”هـــایتـــ هـــم …

مــی‌ تــواننــد بـــه روحیـــاتــ و درونیـــاتتــ پی ببــرنـــد ،

بـــزرگ کـــه مــی‌ شـــوی …

از حــرفهـــایتـــ هـــم نمــی‌ فهمنـــد تـــوی دلتــ چـــه خبـــر استــ !
دیدگاه ها (۳)

داکی .......

دلـــــم براے تــو کــه نه, ولـــے َبرای روزهــا ی باهمـــ ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط