{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی به یه دختر میگی من این حرفو نزدم :)))

وقتی به یه دختر میگی من این حرفو نزدم :)))
دیدگاه ها (۳)

گوشیتو بچرخون البته نچرخونی بهتره از ما گفتن بود😂

سوالاتی که نباید از دیگران بپرسیم🙂

تو میگی "دختر خوبیم"من میگم تو یه دروغگویی...

اینجاش که گفتم یه پسر بیاد بگه چقد خوشگلی من میگم قرص زشتی ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط