{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینکه دخترا تو مدرسه چقدر بیکارن ب کنار ...ک زمان ما گوشی

اینکه دخترا تو مدرسه چقدر بیکارن ب کنار ...ک زمان ما گوشی مدرسه میبردیم هفت جد و ابادمون رو میاوردن جلو چشممون حالا این دهه هشتادیا 😂 ..... مرگ بر امریکا ✊ ✊
دیدگاه ها (۳۰)

همه کامنت لطفا

هعییی خدا😢

😏

نومیدی

/man minds/پارت۳دو نفرشون بهم حمله کردن منم بهشون حمله کردم ...

/man minds/پارت۲_آها پس تو دانش آموز جدید هستی هه(نیشخند)بعد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط