{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داریم در دنیایی زندگی می کنیم

داریم در دنیایی زندگی می کنیم
که خیلی از آدم های اون یا افسردن
یا فکر میکن که افسرده شدن
در دنیایی زندگی می کنیم
که سهم شاد بودن برای مردمانش،
که سهم دوستی و رفاقت برای آدم هاش
بسیار ناچیز و محدوده
ما زندگی و بیش از حد سخت کردیم
شاید اگه کمی با همدیگه به خوبی رفتار کنیم،
اگر به یکدیگر دروغ نگیم،
اگر زرنگ بازی در نیاریم
و خیلی اگر هایی که تو ذهن
شما میاد را انجام ندیم
و در کل،صفات مثبت خودمون افزایش بدیم
و از صفات منفی خودمون کم کنیم
انوقت،دنیا جای قشنگ تری میشه
دیگر این همه جنگ و فلاکت و بدبختی
روی آدم های بی گناهش فشار نمیاره
جنگ برای چیه ؟
ما همه میریم چه زود چه دیر !!!
پس تو این زمانی که برای زندگی در اختیار داریم
سعی کنیم تو ذهن مردم خوب باشیم
سعی کنیم خودمان خوب زندگی کنیم
سعی کنیم برای چند تومن پول بیشتر
روی ارزش های انسانیمون پا نزاریم
بیاییم کمی فکر کنیم....
دیدگاه ها (۲)

خاطره هایت هرروزهست...اماامروزدلم....!!!!خودت رامیخواست....ن...

#امین

بعضی انسان‌ها دنیارو "زیباتر" می‌کنند! اونایی که:"به دوست خو...

مشاوره رایگان سلامت با پروفسور علی کرمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط