چه آرامشی درمن است ..وقتی با منی و چه آشوبیده ام ...!
چه آرامشی درمن است ..وقتی با منی و چه آشوبیده ام ...!
بی تو ....
دور نشو ....
مرا از من نگیر ...!
من حوالی تو بودن را ....خواهانم..
دوستت دارم عمادجان❤ ❤
بی تو ....
دور نشو ....
مرا از من نگیر ...!
من حوالی تو بودن را ....خواهانم..
دوستت دارم عمادجان❤ ❤
- ۷۵۷
- ۱۲ مهر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط