گناه من چیه که دلم گیرتوشده همه جا هستی،ولی هیچ جا نیستی
گناه من چیه که دلم گیرتوشده همه جا هستی،ولی هیچ جا نیستی
حاظرم واسه شنیدن صدات فقط یک بار
جونمو فدات کنم،فقط یک بار صداتو بشنوم
لعنتی میفهمی دارم چی میگم 🌹🌹🌹
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
حاظرم واسه شنیدن صدات فقط یک بار
جونمو فدات کنم،فقط یک بار صداتو بشنوم
لعنتی میفهمی دارم چی میگم 🌹🌹🌹
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
- ۳۵۰
- ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط