{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بِعِضِیِاِمِ مِاِرِوِ

بِعِضِیِاِمِ مِاِرِوِ
ِِبِاِ شِهِرِ بِاِزِۍِ اِشِتِبِاِهِ
ِگِرِفِتِڹِ هِرِ وِقِتِ حِوِصِلِشِوِن
ســِرِ رِفِتِ
ِیِـــــاِدِ مِـِـِـِــِـِـِـِاِ مِێـــــِوِفِتـــــِݧِ

دیدگاه ها (۱)

ما به دنیا آمدیم دنیا به ما نیامـد :)

پشت سکوت هر کسی یک نفر هستکه دائما درونش فریاد میکشد !👤

‌‌میکوبید رو قلبش میگفت این لنتی فقط واسه تو میزنه‌‌

همیشه درد از نبودن ها نیست....!!!‌ ‍

خسته ام ، لطفا بیا دیگه با هم رفت و آمدنکنیم ،،،،!!!!!!!!!!!...

تسماش ؟!!

تهیونگ: کار کردن با من چه حسی داره؟جونگ‌کوک: خوبه! کار کردن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط