{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انتخابی بد پایان قشنگی دارند

انتخابی بد پایان قشنگی دارند
دیدگاه ها (۹)

نه ترس از اتفاق نه فراری از مشکلات

در شهر دیوانگان عاقل بودن اوج دیوانگیست

درسته که پایان قشنگی نداریم𓂃 ·ولی داستان قشنگی داریم🫡❤️‍🩹

اسم سریال: در برزخدرسته پایان قشنگی نداشتیم 😭🙃

درسته پایان قشنگی نداشتیم ولی شروعشو هیچ فقط یادم نمیره💔💁🏻‍♀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط