{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وَقتی جآیی آدم ُ نمیخوان بایَد اونجآ رو تَرکـ کَرد ، بایَ

وَقتی جآیی آدم ُ نمیخوان بایَد اونجآ رو تَرکـ کَرد ، بایَد دُنیآ رو تَرکـ کنَم .. ! ( :
دیدگاه ها (۱)

هَر چـیـ بیشتَر ـمُراعاتـ کَردَمـ .. کَمتَر رَعایتـ شُدمـ .....

stile #

میشه منو یه نفر تبلیغ کنه لدفن؟؟ جبران میکنم(:

دآرَمـ #میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرَمـ بِخَ...

نگیناونجا باید کار کنم

سالاد سزار یا شیرازیی

⊹ تو این دنیا هیچکس جایی که باید باشه نیست.ֹ ִ ˖࣪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط