وَقتی جآیی آدم ُ نمیخوان بایَد اونجآ رو تَرکـ کَرد ، بایَ
وَقتی جآیی آدم ُ نمیخوان بایَد اونجآ رو تَرکـ کَرد ، بایَد دُنیآ رو تَرکـ کنَم .. ! ( :
- ۳۵۶
- ۲۱ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط