{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی adamak03 11663108

دیدگاه ها (۵)

زنده بادایران :\

زنده باد...

عکس سوشا تو زندان پخش شد :\درضمن خودمم پرسپولیسیم نرین توحاش...

میشه یکی راهنمایی کنه؟مغزم قفل شده روهمین ساقه...

واقعیت

🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤭🤭🤭

🤌🤌🤌🤭🤭🤭🤭🤭🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط