{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا بزرگه غصه نخورین رفقاا 😊 😊

خدا بزرگه غصه نخورین رفقاا 😊 😊
دیدگاه ها (۳)

‏رو تیشرتش نوشته اگه گم شدم منو ببرید پیش "جان"رو تیشرت زنش ...

حماقت یعنی...

هیچکس بی‌درد و غصه و گرفتاری نیست،  اما قشنگیش به اینه که  ت...

خدا بزرگه

خدا بزرگه💕...#تکست#نوشته#خدا#انگیزشی#استوری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط