{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا من چند روز از ویس میرم.میدونم بود و نبودم مهم نی_

آقا من چند روز از ویس میرم.میدونم بود و نبودم مهم نی_
تا چند روز دیگه بای
دیدگاه ها (۰)

اینقدر به چت جی پی تی پیام دادم محدودم کرد🗿ننوشته تا کی نمیت...

قالب مانگا شیطان کش

خب خب خب با اجازتون از ویس میرم . هرچند برا کسی مهم نیس . ول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط