{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😆😆واقعا کاش الان میشد این جوابارو داد 😐😂😂نکبتا اوسکلمونو

😆😆واقعا کاش الان میشد این جوابارو داد 😐😂😂نکبتا اوسکلمونو فشارمیدادن با کتاب کبری😂
دیدگاه ها (۳۰)

نگران رفتن آدما از زندگیت نباش اونا فقط جارو برای اوم...

معتاد میکشه 😂😂😂

.سنگ یکیو به سینت بزن که بعدا همون سنگ نخوره تو سرت..

وضعیت باقیه ویروسا زمانه کرونا😂😂 😂😂😂

ای کاش واقعا میشد بریم اون موقع و تنتاسیونو نجات بدیم

کاش میشد توی این دنیا از ظاهر قضاوت نکرد:)

کاش میشد بازم از این لایو استریما داشتیم هعییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط