از فتح تهران و نابودی نظام رسیدن به نوروز با نماد های شاه
از فتح تهران و نابودی نظام رسیدن به نوروز با نماد های شاهنشاهی 😂😂
یعنی تروخدا دیگه حرف از انقلاب نزنید ، کلمه انقلاب رو قشنگ به نابودی کشیدید 😂😂
یعنی تروخدا دیگه حرف از انقلاب نزنید ، کلمه انقلاب رو قشنگ به نابودی کشیدید 😂😂
- ۱.۳k
- ۰۲ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط