{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باورکن نباشی میمیرم عشقم

باورکن نباشی میمیرم عشقم
mrs
دیدگاه ها (۲)

بهشت من اغوش تو.....

اصلا جدایی واسه ما معنا نداره ...

همه ی عشقولیا کامنت لدفن↘⬇↙خودم که وقتی واسه اولین بار ک عشق...

اقا مون خیلییییییییییییی دوست دارمااااااmrs

وای اگه نباشی..من میمیرم:)!

Mr. & Mrs. Smith

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط