زیادی که کسی رو تحویل بگیری
زیادی که کسی رو تحویل بگیری
عاشق بی محلی های یکی دیگه میشه
می دونی چرا؟؟؟؟
چون خوب بودن زیادی
دل نمیبره،دل میزنه......
عاشق بی محلی های یکی دیگه میشه
می دونی چرا؟؟؟؟
چون خوب بودن زیادی
دل نمیبره،دل میزنه......
- ۲.۰k
- ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط