{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

سللاااامممم

سللاااامممم
چه خبببراااا
بلاخره تنبلیمو گذاشتم کنار و اومدم پست بزززاارررممم
از هفته پیشه برگشتم ولی حال پست گذاشتن نداشتم🗿
راستی دیدین دکتر استون تموم ششددد؟😭😭😭😭
با تموم شدن دکتر استون منم تموم شددمم😭😭😭
تاحالا به افسردگی پس از پایان انیمه دچار نشده بودن که حالا شدم🗿💔
اصن هرچی از دکتر استون میبینم دلم میخواد عر بزنممم
خدااایاااا
چرا تموم شدددد
نمیخواااممم
تازه پایان انیمه با پایان مانگا فرق داشت. تا قسمت ۱۲ دقیقا از روی مانگا بود ولی قسمت ۱۳ نه😭😭😭😭
اصن حالم بد💔
اونو بیخیال.
من زنو و استنلی میخوااامممم بعزحلزجعزحعزجعزجعزحعزحعجهرجهزجعزجعبچبچهبجعزحعزجعزجعزجعزجعبزححبخچل
یکی بیاد به من زنو و استنلی بدههههههه
راستی قسمت ۱۰رو دیدین؟
قسمت احیا شدن استنلیی
اخه اصن یعنی چیییی
نشانه از این واضح تر برای شیپ بودن زنو و استنلیی؟؟
آخه خدایااا
تو مانگاعم صحنشو دیده بودم ولی تو انیمه اصن یه چیز دیگه بود
من نمیخواامم
چقدر زر زدم🗿
شوما اهمیت ندین من رد دادم🗿✨️
البته همیشه رد میدم
کار همیشگیمه🗿👌
دیدگاه ها (۵)

میکسرو خودم درست کردمبه نظرتون خوب شده؟من خودم میگم بدک نشده...

یکم موریارتی بوقولید👌✨️

خب دوستان با نتایج مسابقم اومدمممماول از همه اینکه از ۸ نفری...

روز وصل دوستداران ياد بادياد باد آن روزگاران ياد بادکامم از ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط