{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من به هرقیمتی شده میخوام ببینمش...بگین من چیکار کنم ..اهو

من به هرقیمتی شده میخوام ببینمش...بگین من چیکار کنم ..اهوازیا...کمک....کاملا هم جدی ام کسی نگه دیوونس ..الکی میگه.. تو رو خدا..
دیدگاه ها (۶)

جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی ندارد نبودنت را انتخاب کن ا...

ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻤﻮﻧﯽ ... ﺑﺎﯾﺪ ﺩ...

مهسا اگه هستی بیا کارت دارم

بعله....غیراز اینه؟؟؟؟؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط