دل نده،
دل نده،
به آدمها دل نده ...
تو که از خدا عاشق تر نیستی !
آنها خدا را به نیمه نانی می فروشند...
و تو را
به نیمه شبی ...🌱
.
به آدمها دل نده ...
تو که از خدا عاشق تر نیستی !
آنها خدا را به نیمه نانی می فروشند...
و تو را
به نیمه شبی ...🌱
.
- ۷۷۱
- ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط