ترند بانو هانول انجامیدم چرت شد
ترند بانو هانول انجامیدم چرت شد
---
هیییییی چطوریدددد؟
اَهــــــــه، امروز اعصابم داغووووون شد 😑
تو رایگیری به کی رأی دادین؟
من که به **کارمن** و **یانگیانگ**
اصلاً چرا همهی ویپاپرها اینقدر باحالن ولی من این وسط اینجوری ریــدم؟ 😑
الان دلم **نیو رول** میخواد...
ولی خب هائو رو عوض نمیکنم، چون وایبمه 😭💘
فقط بدونید اعصابم امروز رسماً خورده و منم باهاش خورد شدم
---
هیییییی چطوریدددد؟
اَهــــــــه، امروز اعصابم داغووووون شد 😑
تو رایگیری به کی رأی دادین؟
من که به **کارمن** و **یانگیانگ**
اصلاً چرا همهی ویپاپرها اینقدر باحالن ولی من این وسط اینجوری ریــدم؟ 😑
الان دلم **نیو رول** میخواد...
ولی خب هائو رو عوض نمیکنم، چون وایبمه 😭💘
فقط بدونید اعصابم امروز رسماً خورده و منم باهاش خورد شدم
- ۱۴۹
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط