{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ته یونگ خیلی بدیهی گلبم درد گرفت😭

ته یونگ خیلی بدیهی گلبم درد گرفت😭
دیدگاه ها (۱۲)

حق حق حق حف

من فقط، سعی میکنم🖇🖤

مثلا شهرک نظامیه🤣اخری نارنجک بود

اییییی گلبم به درد اومد.....

P7ته یونگ : لارا با احترام دارم بهت میگم برو بیرون و منو ب...

P5آلین: اسمت چیهته یونگ : اسمم ته یونگ آلین : اَه چه اسم زشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط