زیادی دم دست نباش....
زیادی دم دست نباش....
دل آدما رو میزنی...
زیادی صاف وبی غرور نباش...
بی ارزش میشی...
زیاد درک نکن طرفتو....
دیگه حقی نداری....
زیادی پاکباز نباش...
کسی دیگه واسش مهم نیست....
دل آدما رو میزنی...
زیادی صاف وبی غرور نباش...
بی ارزش میشی...
زیاد درک نکن طرفتو....
دیگه حقی نداری....
زیادی پاکباز نباش...
کسی دیگه واسش مهم نیست....
- ۴.۶k
- ۱۵ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط