بارتوش استیبور، نویسندهی سایبرپانک: اج رانررز، به ما گفت
بارتوش استیبور، نویسندهی سایبرپانک: اج رانررز، به ما گفت که صحنهی نمادین آمبولانس در فیلمنامهی نهایی نبود.
این صحنه پس از آن اضافه شد که او به هیرویوکی ایمایشی، کارگردان انیمه، پیشنهاد داد صحنهای داشته باشیم که در آن دیوید عاشق لوسی میشود، و ایمایشی به او گفت: «موافقم. چیزی بنویس.» 😅
او همچنین گفت که فکر میکند این یکی از بهترین صحنههای انیمه است.
مصاحبهی کامل فردا منتشر میشود. ✨
این صحنه پس از آن اضافه شد که او به هیرویوکی ایمایشی، کارگردان انیمه، پیشنهاد داد صحنهای داشته باشیم که در آن دیوید عاشق لوسی میشود، و ایمایشی به او گفت: «موافقم. چیزی بنویس.» 😅
او همچنین گفت که فکر میکند این یکی از بهترین صحنههای انیمه است.
مصاحبهی کامل فردا منتشر میشود. ✨
- ۲۱۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط