مثل بچگیم هنوز هم گریه میکنم
مثل بچگیم هنوز هم گریه میکنم
اما دیگه کسی بهم قول شهربازی نمیده
کسی حتی سعی نمیکنه یکم خوشحالم کنه
بزرگ شدن چقدر غمگینه
اما دیگه کسی بهم قول شهربازی نمیده
کسی حتی سعی نمیکنه یکم خوشحالم کنه
بزرگ شدن چقدر غمگینه
- ۳.۵k
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط