{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ج___و___ا___ب__!!!!!

ج___و___ا___ب__!!!!!

همه چی تموم شد خداحافظ....
چی جوابشومیدی؟

زمانی که بهترین رفیقت این جمله رو واست میفرسته؟؟؟جوابشوچی میدی.....منظر جوابم لطفا جواب بدین!!!!!
دیدگاه ها (۲۳)

در روزگاری که همه به زمین خوردنت میخندند.. برخیز و باصدای بل...

درنگاهم اگرنیستی...درخیالم سرشاری!واین قانون دوست داشتن است

گذاشتم همه خیال کنند ازیاد بردمت!
پنهانی"دوست داشتنت"حالی دا...

درد داره “امروز” حرفی برای گفتن نداشته باشی با کسی که “دیروز...

پارت جدید اگه خوشتون اومد لطفا قلب رو قرمزش کنید و اگه نه لطفا نظرتون رو بگید چون اولین باریه که رمان مینویسم

رمان مثلث عشقی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط