{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابت تموم اشکایی که شب ریختم متاسفم...!

بابت تموم اشکایی که شب ریختم متاسفم...!
دیدگاه ها (۰)

دوس ندارم از خودم پست بزارم، خودشیفته بنظر میام..

بچه متاسفم من نمیتونم تا امتحانام تموم شه ویدئو وپست بزارم

شاید دیگه زیاد داخل ویسگون نباشم، خواستم بگم ممنون بابت تموم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط