{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#شیرین کام باشین

#شیرین کام باشین
دیدگاه ها (۱)

# سال نو مبارک

#👋

#شیرین کام باشین

"مهربان" بودن مهمترین قسمت "انسان" بودن است...این"دل" انسان ...

#شیرین کام باشید

کم رو اعصاب خردادیا باشین 😂🤣

خدایاقلبم را از عشقی سوزان لبریز کن، تا سوزش گلوله را در کام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط