داشتن یه رفیق خوب چیزی بیشتر از خوب بودن یا عالی بودنه!
داشتن یه رفیق خوب چیزی بیشتر از خوب بودن یا عالی بودنه!
وقتی یکی باشه که بتونی خیلی راحت باهاش باشی و بدون ترس و دلهره حرفاتو بزنی ، یا وقتی حالت خوب نیست کنارت باشه یا وقتی از بین اره و نه یکی رو انتخاب میکنی، بهت دلگرمی میده چی میتونه از این بهتر باشه؟!
وقتی یکی باشه که بتونی خیلی راحت باهاش باشی و بدون ترس و دلهره حرفاتو بزنی ، یا وقتی حالت خوب نیست کنارت باشه یا وقتی از بین اره و نه یکی رو انتخاب میکنی، بهت دلگرمی میده چی میتونه از این بهتر باشه؟!
- ۱۰.۰k
- ۱۸ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط