{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﮐﻪ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ
ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﻢ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ
ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ
ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺷﺎﯾﺪ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺎﺷﺪ ...!
.
.
.
.
کاش میتونستم بغلتون کنمممممم
دیدگاه ها (۳)

:): یعنی میشه؟!

معلومه که نمیدونی.خخخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط