{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشگلا من الان دیگه فقط از باران فعالیت میکنم🎀و دیگه شای

خوشگلا من الان دیگه فقط از باران فعالیت میکنم🎀و دیگه شاید از ستایش فعالیت نکنم
اگه خیلی دوست دارین بگین.دوستون دارمم
و برای من فرقی نمیکنه من از بیشتر تیکتاکرا میتونم فعالیت کنم ولی تو این پیج فن بارانمم🥰
دیگه شما میدونید نانازا🎀🍦💖💘❤🦋🐾💜💝🫀
دیدگاه ها (۰)

باران

باران

عزیزدلم

ستایش.باران

هعی... نظرتون چیه من کلا دیگه فعالیت نکنم؟ آخه اون پستای اول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط