{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اندرو(ریک)

اندرو(ریک)
دیدگاه ها (۰)

اوخه من فدات نشم؟نورمن(دریل)

نیگان(پارت دو<انقد ازش دارم که😂>)

جفری(نیگان)(پارت دو داره)

خب چون نگفتین بزارم یا نه...سکوتم که علامت رضاس...خب بسم الل...

اندرو گارفیلد

ریک گرایمز

ریک گرایمز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط