{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگاه کردن عکس های دوربین قدیمی ی حس بدی داره

نگاه کردن عکس های دوربین قدیمی ی حس بدی داره
دیدگاه ها (۶)

مگر میروی تو ز یادم؟جهان رود، تو مانی در جانم

اگرچه گشته قلبم خسته و نابودنگاهِ این دو دیده، نبود جز دود

نگاه کردن بهش ام حس خطرناکی داره 💔💔😦

بعضی از لبخند ها رو فقط دوربین های قدیمی میتونن ثبت کنن نه آ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط