{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر می دانستید که آدمها چقدر به

اگر می دانستید که آدمها چقدر به
بودن با هم
خندیدن
حرف زدن
درد دل کردن
و چای نوشیدن با هم احتیاج دارند،
قدر عزیزانتان را بیشتر می دانستید..
دیدگاه ها (۱)

باهم که بودیم احتیاج به حرف زدن نداشتیم، درد همدیگر را می‌فه...

گاهی اوقات نیاز به حرف زدن نیست...به درد و دل کردن نیست...به...

~باز نشر شود~دوست داشتید هم استقبال کنید~

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط