سلام بچه ها من گوشیم نمیدونم چیکارش کردم و کجاست با لب تا
سلام بچه ها من گوشیم نمیدونم چیکارش کردم و کجاست با لب تاپ اومدم
تا فردا یه کاریش میکنم فعلا بای
تا فردا یه کاریش میکنم فعلا بای
- ۱.۴k
- ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط