{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز خوش گذشت؟نه اصلا

امروز خوش گذشت؟نه اصلا
(بلخره بعد از دوسال مگه میشه خوشحال نباشم؟! )
دیدگاه ها (۵)

من بچه نیستم تو زیادی بزرگییی🤦🏻‍♀️@t.kok

رو بچه کراش نزده بودم که زدم 😊👌🏻چرا انقدر بچه‌هاشون رفته رفت...

آیا شما هم جزو این دسته آدما هستین؟🛐

حاظرم قسم بخورم شماره و آدرس خونه و مدرسمم میدم😂

درود رفقا ممکنه تا مدتی نباشم شایدم همیشهمعلوم نی درکل خاستم...

مگه میشه از این رنگ گذشت اخه😭

مگه اصلا میشه به مردا اعتماد کرد؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط