{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیکار!؟😐🍭

چیکار!؟😐🍭
من اونموفع دو حالت دارم یا از خجالت اب میشم یا در کمال پررویی....😐😂😂💔
دیدگاه ها (۱۲۴)

شت همینه😂😂😂💦

علاوه بر اینکه چشم هارا باید شست ، جوری دیگر باید دید!=)مغز ...

احساس میکنم قراره به زودی مسدودشم😐💔🌿

سانمی از خجالت اب شد

جمله ی " الان چیکار کنم حالت خوب بشه؟ " از صد تا دوستت دارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط