{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرسی رفیق .. !

مرسی رفیق .. !
دیدگاه ها (۳)

ادا تنگارو درار !!ولی ن پیش کسی ک گشادت کرده...! ؛)

زیاد کشیدم ..تو ک برام ی پکی !

مرگ بر عربستان سعودی 凸凸凸凸

وای خدا خعلی خندیدم D:

اگه زمین خوردی بلندت میکنم..

منو رفیق کیا تایپ شون رفیق منه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط