{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیستمـ

نیستمـ
دیدگاه ها (۱)

هــــــه

خوجلهـ

دیگهـ دیر واسهـ موندنـ

چـــ بـــــد

ولی من پشیمون نیستمـ🪦👩🏻‍⚖️

.・。.・゜🍷✭・.・✫🍒・゜・。.

گاهی ادمـ میمونه با تمامـ زخمـ هابا تمومـ ناتوانی هایش توی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط