{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✘هـمه چــیز از یــک گــریـه شـروع شـد✘

✘هـمه چــیز از یــک گــریـه شـروع شـد✘

↙نــه…

↩ایـن داسـتان عـاشقـانـه نیـسـت↪

☜✧شـروع زنـدگـے لـعنـتے ام را مـے گـویـم✧☞
دیدگاه ها (۱)

خوبیه زندگی من اینه که : همیشه میدونم هر غصه ای رو کجای دلم...

شکار لحظه ها...

ووی چ جایی...

پسر :یه چیزی بگم؟دختر :اره بگو.پسر :تو قشنگترین لبخند رو دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط