{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با همه خندیدیم با همه خوب بودیم باهمه شوخی میکردیم ولی کس

با همه خندیدیم با همه خوب بودیم باهمه شوخی میکردیم ولی کسی نمیدونست تو این دلم چی میگذره
دیدگاه ها (۴)

من کدوم از این خصوصیاتو دارم ؟راستشو بگید

؛؛اس اس استقلالسرور کل ایران.....؛؛؛

فرداااااا تولدمه ۶اردیبهشت افیییییییش تولد ☺

زندگیم خوب بود فقط تورو کم داشت

اگر میدونستیم و درک میکردیم کهدر باطن این جهان چی میگذره !!!...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط