ولی کاش مامانا هیچوقت نگن من همسن تو بودم یه بچه دو ساله
ولی کاش مامانا هیچوقت نگن من همسن تو بودم یه بچه دو ساله داشتم.
نازا که نیستیم
یکم شوهر نداریم فقط😔
🆔 @GizmizTel 💯
نازا که نیستیم
یکم شوهر نداریم فقط😔
🆔 @GizmizTel 💯
- ۱.۱k
- ۱۷ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط